- Laivine Váne Mirime

Sommarkänslor.
du vet dom som är tipptopp med en svag underkänsla av ångest.
sådär frihetskänsla som när man hoppar ut från en avsats ner i vattnet.
då man inte vet om landningen kommer göra ont eller inte.
så som det känns i en då.
jag är solig, men det är inga moln som skymmer solen utan solen skymmer molnen.
jag vet inte varför.

I wanna hold your hand

avundsjuka kanske.

And when I touch you I feel happy, inside
It's such a feeling
That my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide

definitivt saknad.

<3

så började hjärtat klappa. en bild av grönska. tillsammans med en ton av minnen.
det klappar hårt. jag minns. nu vet jag varför jag är här. nu vet jag var det var som gjorde så att vi hamnade där vi är.
och jag älskar dig.

/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0