- Det grubblar min tanke med.

"På fredag är det fest nånstans,alla dessa umgås med någon annan av de vi  långt ifrån dit bussar når. Men det blir nog inga problem. Marina och Carro har tydligen funderat på bygg-ettornas fest. Vilket oroar mig lite. Idag på bildlektionen fick jag höra om en dröm med en pistol och ett huvud. Det oroar mig också" - Robin Larsson, jag var bara tvungen att sprida detta vidare! Världens bästa kommentarman.

vad hände med att utbudet av fester helt plötsligt är mellan en dåligt byggfest och en långt-ut-dit-inga-bussar-gårfest som vi ändå inte kan gå på?
jag menar vi vill och kan juh det är bara vart?
LINUS HA FEST, DU ÄR SKYLDIG VÅRA BARN DET!
vi är juh inte utfrusna mobbade människor som bara har varandra även om vi uppskattar varandras sällskap, det är bara att våran umgängeskrets är ungefär en och samma. och nu råkar det vara så att alla dessa ska på en fest dit vi inte ska. jag ska inte klaga och gnälla om det, för det behövs inte. själva diskussionen ligger i att vi just är så begränsade så det är sjukt, vi borde inte vara det. man tycker att man umgås med en massa olika människor men i själva verket så gör vi inte det för alla dessa människor har någon av de vi känner som de också umgås med. så det sluter sig i en cirkel.
jag menar, ska det vara så svårt att hitta en fest? det är väl inte bara estetkalas och byggfester?
sen kan man juh diskutera i hur Marina vet att just byggettorna ska ha fest men jag har bestämt mig för att det kanske är bäst att inte fråga.
ja, vad gör man? jo man tar nästan en hel dag åt att göra sig så oemotståndeligt snygg och party så alla andra lider hårt av att de inte får vara i vår närhet och smittas av vårat underbara snygg-och-partyvirus hahah. sen så tar man vinflaskan i hand och ger sig ut och leta efter folk som har vett i sig (eller ovett, kanske samma sak i denna fråga.) och glänser med hur underbart trevligt vi hade och att det är synd att ingen annan hade förstånd nog att inse att vi hade det mycket roligare än dem. även om detta låter farligt så kan man alltid ringa efter förstärkning om dessa nu inser hur bra vi är.
Kort sagt, går man in med en bra, kanske inte så självgod attityd dock, inställning så reder sig nog resten själv.

om inte så ska jag längta till lördagen : ) <3


Du tankeretar mig fast jag lider inte^^



/ Carolina.

Kommentarer
Postat av: Robinism

Haha :)

2008-03-22 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0