- stänga ute, stänga inne

jag behöver blogga, skriva av mig ord som egentligen inte existerar. tankar och hjärnvirvlar cirkulerar och gör mig yr. inget av allvar eller svidante gift, bara ord som egentligen inte existerar. jag vet inte ens vad det bara känns, bra eller dåligt vem vet. jag tror det är bra som möter det dåliga eller tvärtom, i ord som egentligen inte existerar. en tomhet, en längtan, en saknad. en oro, inte i samma mening som längtan om saknaden.



ett samtal, en vän. en vän där geografiska avstånd inte har någon betydelse. en tröst.
allt jag behövde för att komma på fötter.
nu är det bara saknaden av kyssarna som finns kvar.


/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0