- SOLGLASÖGON!

Solglasögon, idag har jag kunnat använda solglasögon! :D
LYCKA !!!
image6
inspirationsbrist, helt tömd.
ont i halsen, men SOLGLASÖGON :D:D:D
Lördag lördag, längtar! pussas ^^


och jag är jäkligt pepp,
en massa mycket pepp för Stockholm.
det ska bli kul att äventyra med memla.

'If you were to leave
Fulfill someone else's dreams
I think I might totally be lost'


PUSSAS
PUSSAS
PUSSAS
vårkänslorna bara spritter i kroppen ^^

En bradag med oförmåga att koncentrera sig på mer än VÅREN, haha.
Jag vill ha glass, jag kan skylla på min hals. jag vill fan ha jätte mycket LÖRDAG. Men jag är jäkligt sugen på fredag med, våra med Bell.





Please know that I'm yours to keep.

/ Carolina.

Kommentarer
Postat av: Marina

det är sjukt att det är 20 februari och man kan vandra runt i glassiga solglasögon. det är sjukt.. SJUKT BRA!

2008-02-21 @ 01:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0