- Blipp Blopp.

image4Jag måste bara tillägga att små söta blå halvputtefnask VISST kan göra en lycklig!
och att jag är till för att plåga Linus till all evighet ^^










Jag vill bada, och kramas.

Stor vit (buffig) lurvig hund ^^

jag är ensam, chokladsugen, det är sent och jag är rastlös, hopplös.
kan ingen leka med mig?

Du pirrar min mage!




okonsentration och odisiplin.
Jag vill arbeta, vara bra - PRODUKTIV.

Om jag ändå bara kunde hitta orden i mitt huvud och formulera dem likt Da Vincis vetenskapliga konst.
Bra
MVG
men vafan. DÅLIG!

just nu är min konsentrationsförmåga lika med en hundvalps. BUSA!
Jag vill busa ^^
Snygging bli frisk och kittla på mig.
eller bara snuffla på mig ^^

okej, jag tror nog att koffeinet steg mig åt huvudet nu!
SKÄRP DIG CAROLINA
'I hennes berömda leende, som passar väl in i den geometriska kompositionen, har Sigmund Freud sett konstnärens erotiska förhållande till sin mor. Andra har beskrivit det som både oskuldsfullt och inbjudande.'
Da vinci var verkligen en fantastisk produktiv människa - LÄR DIG.
Jag försöker.

Dagens mål: Vara produktiv hemma, hålla humöret uppe, lyssna på soft musik och framför allt LÖRDAG! jag och kära Sweeny Todd ska på dejt med mina kära vänner i följe med pizza, öl och vänskap. <3

ORDKRÄKS.



Grattis till min finaste kusin Erica och hennes Tony som äntligen i hemlighet knöt ihop sina själar den 14 februari 2008<3

/ Carolina.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Sweeney todd är den blodigaste film jag sett haha

2008-02-19 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0