- A tempermental widower

vad hände med våra samtal, vart gick dem för att aldrig komma åter? nu finns bara tomma ekon och frågor till irritation. jag saknar musiken vi talade om eller livskriserna vi speckulerade i. jag skulle finna en strimma av lugn i kroppen om du sa *Hej" för att du ville ha en stund av nostalgi och framtidsvision, inte för att ta reda på dåliga saker, saker som ställer mig mot väggen, saker som är högst personliga. för den gränsen expanderades vid ditt "hejdå". jag blir ledsen, för jag tror inte att det spelar någon roll vad jag säger, för du väljer nog att tro på annat håll.

jag vet inte varför jag ändå lägger mig platt, ett hopp om försoning kanske. fast det finns nog bara i mina drömmar, för drömmar blir väl sällan sanna?

spice?

THE GIRL IN DET DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0