- 12.43

jag finner mig fortfarande oroandes och tänkandes på dig. ibland märker jag det inte, men jag får stunder då jag kommer på mig själv att tänka "hoppas provet går bra" eller "men hur orkade du upp om du var vaken så länge". den här halkan gör mig orolig med. vissa saker kanske inte försvinner så lätt ur en, men det här var det första jag trodde skulle ryka. men jag bryr mig om dig still. en annan tid och kanske en annan plats, men fortfarande samma människor fast olika. ibland blir jag irriterad på mig själv att jag gör det, intalar mig själv att du inte gör det samma och då blir jag barnsligt vrång och förstår inte varför jag gör det. men åandra sidan det spelar ingen roll om du gör det eller inte, ingen som helst roll alls, för mitt hjärta känner det det känner och ingen annan i hela universum känna likadant. och jag tycker att du förtjänar en omtänksam tanke från varenda människa som korsar din väg, så varför inte bidra till det själv. du kanske känner det, men inte vet att det är jag. kanske inte.

i en dröm kanske vi får känna som vi vill.

jag älskar, gråter, förlorar förståndet, saknar och samtidigt skrattar för minnen som finns innanför min hjärnbalk.


THE GIRL IN THE DIRTY SHIRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0