- En påse djungelvrål.

'he's got the cutest laugh I ever heard
And we can be on the phone for three hours
Not sayin' one word
And I would still cherish every moment
And when I start to build my future he's the main component
Call it dumb call it luck call it love or whatever you call it but
Everywhere I go I keep his picture in my wallet '

och idag kommer PEPPE! :D eller det har hon ändrat på nu och kommer i morgon : /
totalt värt, totalt inte värt men värt i morgon.
och jag ska busa innan med ;P

bortsett från hundra skoluppgifter jag inte kommer hinna med så kommer nog den här veckan bli bra, väldigt bra^^
och vad vill du ha för mat på lördag?!
för vi ska laga middag : D
och jag tror han läser min blogg, hihi. GLADPÅSE!
jag kan inte ens stå om du inte ser på
<3



/ Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0