- Sensible Heart.

Vart är du den jag trodde du var? är du där men sover eller har jag skrämt bort dig? :' /
Jag trodde det var åtminstone lite ömsesidigt, men jag kanske var dum att tro det.
Allt jag ville ha var en vän.
Du kanske är det, kanske inte.
Men du betyder mycket trots att jag kanske inte gör det.
Den vardagliga ensamheten äter mig snart, eller slukar mitt förhållande.
Allt får mig att känna mig som en börda, som någon måste ta.
Min rikedom på vänner är stor men i min ficka rullar det stora damråttor och ekar högt.
Vart är du som jag trodde låg i min ficka? vi som var lika.
Du började bygga ett bo i mitt hjärta, granne med dom andra, men du tog en rast - en lång rast.
Jag älskar honom. Mycket.
Jag älskar henne och henne.
Jag trodde att jag kunde älska dig med. Någon dag.
Men jag väntar, jag väntar på den dagen du vill komma till mig, jag vill inte sitta på dig utan bredvid.
Kom innan vinten fryser mitt hjärta.

<3


/Carolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0