- Musiken kanske är blodet som pumpar runt syret i kroppen, men du är syret som ger liv åt själen.

Ibland kan man verkligen känna sig, vad ska man säga, välsignad är kanske ett bra ord i det här sammanhanget.
Att man har fått uppleva en verklig känsla av lycka. En sammhörighet.
Och även om jag kanske vill ha mer, så menar jag inte att vara otacksam, det är jag verkligen inte.
Varje dag, varje sekund så tackar jag min lycka till tusen.
Att finna tryggheten i en annan människa, någon som ger värmen en annan kropp behöver.
Jag älskar dig, till fullo, mer och mer för varje dag.

Jag skulle slå mig blodig, tappa andan, hata livet, ge allt, , hålla dig hårt, men aldrig släppa dig, aldrig sluta älska dig.


<3


/Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0